Category Archives: Käyttökokemuksia

Opelin IntelliLux Led Matrix -valot ja lisävalojen asentaminen

Käyttökokemuksia-juttusarjan Opel Astrassa on hyvät nykyaikaiset matriisivalot. Mutta voisiko niitä parannella entisestään lisävalon avulla?

Käyttökokemuksia: teimme Astrassa mokan, jonka seuraukset korostuvat näin talvella

Huurtuvat ikkunat autossa ovat yleinen riesa syksyisin ja talvisin. Me edesautoimme tätä ongelmaa omalla huolimattomuudellamme.

Marjareissu näytti – näin helppoa on hölmöillä avaimet auton sisään

Avaimettoman järjestelmän kanssa toimiminen vaatii huolellisuutta, sillä sen kanssa saattaa epähuomiossa jättää avaimet auton sisään.

Museo-Mersun kuulumiset – uuden ajokauden kunniaksi uusi akku

Vaikka ajokilometrejä tulee vähän, tarvitsee Mercedes-Benz 500 SEL myös pientä huomiota. Vaihdoimme autoon uuden akun.

Viimeinkin Armaksen kanssa esille – Mercedes-Benz Klubin kesäpäivät

Kolme vuotta se otti, mutta viimeinkin Mercedes-Benz 500 SEL pääsi osallistumaan jonkin sortin autotapahtumaan.

Auton arvonalenema vuodessa oli 5 146 euroa, eli noin 30 %!

Auton arvonalenema rassaa etenkin lyhyellä tähtäimellä - vaikka auton sattuisi ostamaan käytettynäkin. Näin kävi myös... [LUE LISÄÄ]

Kohti tavallista suurempaa määräaikaishuoltoa – Mekonomen kokemuksia

Yhteinen taival Opel Astran kanssa on päätynyt jo siihen pisteeseen asti, että oli aika tehdä... [LUE LISÄÄ]

Yhden iltapäivän ohjelma: puhdasta pintaa ja tulevia sisältöjä

Käyttötestiautomme Opel Astra K pääsi pitkästä aikaan kunnon kylpyyn. Siinä sivussa oli hyvä suunnitella tulevia... [LUE LISÄÄ]

Kolhin autoani – onneksi autossa oli kasko, sillä kalliiksi tuli

Kerroimme aiemmin, miten Opel Astramme koki kovia. Nyt keskiössä on vahinkojen korjaaminen, jonka hintalappu pääsi... [LUE LISÄÄ]

Käyttökokemuksia-Astra pääsi ensimmäistä kertaa katsastukseen

Käyttökokemuksia-juttusarjan Opel Astralle tulee pian neljä ikävuotta täyteen. Se tarkoittaa myös ensimmäistä katsastusta.