Category Archives: Käyttökokemuksia
Opelin IntelliLux Led Matrix -valot ja lisävalojen asentaminen
Käyttökokemuksia-juttusarjan Opel Astrassa on hyvät nykyaikaiset matriisivalot. Mutta voisiko niitä parannella entisestään lisävalon avulla?
Käyttökokemuksia: teimme Astrassa mokan, jonka seuraukset korostuvat näin talvella
Huurtuvat ikkunat autossa ovat yleinen riesa syksyisin ja talvisin. Me edesautoimme tätä ongelmaa omalla huolimattomuudellamme.
Marjareissu näytti – näin helppoa on hölmöillä avaimet auton sisään
Avaimettoman järjestelmän kanssa toimiminen vaatii huolellisuutta, sillä sen kanssa saattaa epähuomiossa jättää avaimet auton sisään.
Museo-Mersun kuulumiset – uuden ajokauden kunniaksi uusi akku
Vaikka ajokilometrejä tulee vähän, tarvitsee Mercedes-Benz 500 SEL myös pientä huomiota. Vaihdoimme autoon uuden akun.
Viimeinkin Armaksen kanssa esille – Mercedes-Benz Klubin kesäpäivät
Kolme vuotta se otti, mutta viimeinkin Mercedes-Benz 500 SEL pääsi osallistumaan jonkin sortin autotapahtumaan.
Auton arvonalenema vuodessa oli 5 146 euroa, eli noin 30 %!
Auton arvonalenema rassaa etenkin lyhyellä tähtäimellä - vaikka auton sattuisi ostamaan käytettynäkin. Näin kävi myös... [LUE LISÄÄ]
Kohti tavallista suurempaa määräaikaishuoltoa – Mekonomen kokemuksia
Yhteinen taival Opel Astran kanssa on päätynyt jo siihen pisteeseen asti, että oli aika tehdä... [LUE LISÄÄ]
Yhden iltapäivän ohjelma: puhdasta pintaa ja tulevia sisältöjä
Käyttötestiautomme Opel Astra K pääsi pitkästä aikaan kunnon kylpyyn. Siinä sivussa oli hyvä suunnitella tulevia... [LUE LISÄÄ]
Kolhin autoani – onneksi autossa oli kasko, sillä kalliiksi tuli
Kerroimme aiemmin, miten Opel Astramme koki kovia. Nyt keskiössä on vahinkojen korjaaminen, jonka hintalappu pääsi... [LUE LISÄÄ]
Käyttökokemuksia-Astra pääsi ensimmäistä kertaa katsastukseen
Käyttökokemuksia-juttusarjan Opel Astralle tulee pian neljä ikävuotta täyteen. Se tarkoittaa myös ensimmäistä katsastusta.

